god natt (tror jag )

tjena allihopa jag sitter på min säng och .
Mina kusiner gick alldeles nyss vi satt o kollade på film
och nu ska jag fixa mina grejor till imorgon my last prao day :(
det va skit roligt men tråkigt asså det är roligt för att man slipper skolan men det är tråkigt för
man måste jobba ...
men aja nu ska jag sätta på mig en pjamas och logga in i skyppee o  be miia logga in måste skype med henne
varje dag innan jag sover
herregud ! nu tror jag det börja bli lite tråkigt ville tipsa er om en blogg jag läser tejen är awesome
gillar att läsa hennes blogg
www.justfelizia.webblogg.se
så såg jag ut i påsk ingen bra blild men ...
och det var efterfesten så jag såg helt öhh
konsitg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0