ledig today

haaj alla jag fick ledigt o från prao och gisssa om jag inte vart glad !
Jag sov inte till två eller tre igår skit kul ..
vakande på mogonen och vet ni vem jag ser på dator skärmen,
Maria  hade somnat med skype på ända tills morgonen härligt
att vi sov hela natten med skype på ..
Nog om det jag har ju lovat er massa inlägg idag så jag ska hålla det jag lovat nu ska jag
gå och fixa frukost till mig och sen ska jag göra mig i ordnign , och dra till stan kankse eller nåt jag vet
inte riktigt men ville göra nåt med mina vänner idag
me in thaaa prao !

Kommentarer
Postat av: felicia

sv; ååhh vad snäll du är! gjorde min dag :* du är också skiiit fin! och jävlar vad snygg desgin du har :O

2012-04-20 @ 16:45:12
URL: http://justfelizia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0