Tråkigt så här får ni nåt att läsa och jag nåt att göra :)

100 frågor om mig själv!

Personligt:

1. Ditt fullständiga namn? -kristel mirji
2. Korrekt ålder? - 24 juli 1997
3. Längd? - 165

4. Vikt? - det du inte vill  veta

5. Smeknamn? - kris eller garro

6.vart bor du? södertälje\ geneta

7. Vad gör du på fritiden? - sover och är med vänner <3

8. Beskriv ditt utseende - mörkbrunt hår ganska ljushyad och brunöggd

9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? -  mage 
10. Vad är du mest nöjd med? - mitt face

11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - glad ,rolig & snäll

12. Vad vill du jobba som äldre? - antigen lärare eller snåt där jag kan hjälpa  folk

13. Hårfärg? - brun
14. Ögonfärg? - mörkbrun

15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - jag är mörkrädd.. 
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - ja stolt över mig själv :)
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - ganska mycket ibland orkar jag inte bry mig men annars ja

18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med?  nej absoulut inte 
19. Någon vana? - peeling till mitt nasikte varje dag jag äslar att jag intr har enenda finne och jag tar hand om min hud

20. Lyckotal? - har inget ..

Specielltvänner/folk:

21. Vad heter din bästa vän / bästa vänner? - jag har många vänner kan inte säga en bara:)

22. Hur många nära vänner har du? - 10 eller mer 
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - nää jga tror inte det?
24. Vet många personer vem du är? - De tror jag..
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Haha ingen aning, bryr mig inte, fast de flesta vet nog..

26. När var du senast med någon kompis? - idag 
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Absolut inte!

28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - ingen

29. Vem sov senast hos dig? - min kusin antagligen 
Romantik:


30. Vill du ha ett förhållande? - JA, men det ska vara seriöst 
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - spelar ingen roll

32. Är du kär? - nope :P
33. Tycker någon om dig mer än som vän? -  vet inte kanske ?
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - ja tror det :S

35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - så långt som det går :D
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Nej, men hanska ju vara snygg lite iallafall

37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja?

38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Varför skulle man inte kunna de?
39. I din klass? - finns inga normala killar där .


Från kram till sex:

40. Har du kramat motsatta könet? - haha ja?

41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Ja
45. Har du pussat den du tycker om? - Ja
46. Har du pussat någon inför folk? - Ja
47. Kysst någon inför folk? - Nej
48. Hånglat inför folk? - Nej
49. Vem var ditt första hångel? - har inte hånglat ? 
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - .

51. Vem är ditt bästa strul? - .
52. Och vem är ditt senaste? -.
53. Ditt snyggaste hångel? -.
54. Skäms du över att hångla inför folk? - skulle nog gjort lite

55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Nej
56. Haft sex överhuvudtaget? - ÖH NEJ

57. Hur gammal var du första gången? - 
58. Hur gammal vill du vara första gången? - när det känns okej , haha!

59. Blivit dumpad efter sex? - har inte haft så nej 
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - öhh nej

61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Va? :o


Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - japp att vara ensam hemma min största fobi vet inte om man kan kalla det fobi men aja ..

63. Har du någon allergi? - nej

64. Vad tänker du på innan du somnar? - allt hemskt som kan hända att huset brinner eller att någon gör ett inbrottt eller nåt hhaha

65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? -  först på utseendet, men när man lär känna personen så går jag bara på hur snäll den år osv.   

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig. men alltid kul at höra att man e snygg ju ;)

67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - beror på vilket humör jag e på.

68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - båda!

69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? -va?

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig 
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. Runkar du regelbundet? -

 

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13? - 13
75. Vänskap eller förhållande? - Vänskap
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - måste lära känna de först.

78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Underkläder ;)
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 7 för då kan jag göra mer utan att alla ska döma mig till sakaer jag inte är:)

 

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - Ja ibland!
81. Isåfall vem då? - typ någon as het tjej som är skiiiiitttt rik
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - de du .

83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Nej , 
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Ja <3
85. Kunna sova ute på vintern? - Nej :(

86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - ja typ något vaaaaarmt !

87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nej verkligen inte !

 

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - nej?

89. Vad klär du dig i oftast? - jeans och kofta tröja till skolan på helger blire finare typ kjol klänning eller shorts

90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - ja typ alltid.

91. Klär du dig dyrt? - nää inte jätte beror på skaen somjag köper är den värd priset så ja

92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - typ , mig själv stilen.


Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - ja
94. Haft sex? - Nej
95. Fått en kram av en helt okänd? - Nej
96. Ringt någon? - Ja
97. Blivit uppringd? - Ja
98. Funnit kärleken? - nej 
99. Kollat på google? - Ja

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - typ 20 minuter .. men kul va det ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0