Girl snack med mammii

heeej ligger i sägen med mammi och pratar älskar våra stunder man kan bara vara så örlig och prata om alla
känslor asså älskar min mamma det går inte att beskriva med ord
hon är så bäst hon har alltid funnits där och hjälper mig igenom mitt liv jag skulle nog inte klara mig utan henne sist vi hade tjej snack jag och hon började jag gråta asså jag är absolut ingen som gråter snabbt men det var värkligen svårt vi diskuterade hur det skulle va att vara utan mamma om mamman har dött av någon sjukdom eller att
man vet att mamma ska dö men inte kan göra nåt det är verkligen svårt kaninte föreställa mitt
liv utan henne önska hon skulle kunna finnas tills den dagen jag dör men ibland går det inte
att ha saker som man önskar sig .
men mrdans hon finns så ska hon lära mig och tipsa mig om saker som jag kan få nåt
utav i framtiden ...
der va mest känsklor i detta inlägg men jaja det får bli så
min underbra och finaste mamma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0