sleepless girl here !!!

hesan nattuglor ligger i min säg och klollar runt på kläder har lust att köpa nåt hittar inget jsg vill köpa!
har någon tips på hur man kan sova vet fan inte hur jag ska kunna vakna imorgon omgashh
nää gud mitt rim är för vart (svettas) jaaa värkligen vill tipsa om en hemsida
melba.se heter de älskar den ska nog betälla nåt där ifrån jaa annars då
jag har inget att skriva ska fortsätta miin jakt efter kläder tills jag kan sova
bloggar imrogn då
HAHAHA asså så tråkigt har jag och om ni undrar vad som srtå så står den önska du va ör och want to sleep help
och jag önskar min stoa feta nalle va här nu!!
förlåt för jag råka ta ut all bomull från dig kom tbx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0