Love all the days like the last

hej alla bloggläsare my day har varit underbar ...
igår sov jag hos min kusin hade lite tjej snack och så , idag var det vanligt bara skola och sen kom jag
hem och sov till klockan sex och mamma väkte mig, och fråga om jag ville dra me henne och så drog jag med
henne till min kusin ja skit roligt. Nu är alla här vi ska nu äta .
jag hra funderat på en sak vf vill så många sova sent??
asså gud har gavt oss förmågan att sova och vi anveder inte den ordentligt asså jag känner många som tycker det är ccolt att sova sent ?
någpt som irriterar mig är när någon kommer och  säger
- asså omg jag sov 1 igår asså fett tidigt .
Näääää det är inte tidigt hallå ??
re jag den enda eller ? ja nu ska jag nog ta och
sitta med mina kusiner ett tag ni får nog ett inlägg senare då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0