hejsan världen !

hej alla jag vet att det varit skit uppdatering ..
men ska försöka så gott jag kan min statestik har påvärkats ..
inte på nåt bra sett men ska försöka  blogga normalt igen .
Idag vaknade lilla jag klockan nio så det var lite onödigt att gå till skolan
så jag vaknade och satte håret i tofs och gick ut på lite morgon promenad ensam
sen när jag var på väg hem så såg jag en stor gunga som man kan ligga i så jag satte mig där i en halv
timma och nu är jag hemma ska lägga mig i sängen och kolla på min serie
och ta det lungt och sen vid sex tiden ska jag till midea  jag och mina vänner ska va där och ha lite kul
(tjejkväll) sen imorgon äre hos maria oxå samma tid
yeey :)
nu ska  jag  nog sluta skriva
hitta i mitt album Gud vad snygga bilder med mg och äpplet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0